Velkommen til Brørup Cykel Klub

Ideen til Brørup Cykel Klub blev født af en flok glade cykelister som cyklede rundt i landskabet alene eller i mindre hold. Efterhånden fandt de sammen i en større flok og blev enige om, at der måtte være behov og rigeligt grundlag for en cykelklub i Brørup. Det skulle være en klub for alle, der havde lyst til at sætte sig på en cykel og ikke mindst en klub, hvor også de helt unge er meget velkommen.
Ved den stiftende generalforsamling den 14. oktober 1999 var der således mødt over 30 personer – en god start for den nye klub.
Der er fast ugentlig træning tirsdag og torsdag kl. 17.30 samt søndag kl. 9.30, sommer og vinter. Om sommeren vil der ofte være 3 hold, som kan sendes afsted. Et A-, B- og et C-hold, hvor hastigheden tilpasses efter omstændighederne.

Nyhedsarkiv