Klubmodul henter siden

BCK klubtur

Levico Terme, Italien

1.9. – 8.9. 2018

Klubtur 2018 kommer til at gå til dejlige Italien, nærmere bestemt Levico Terme.

Levico Terme ligger i Dolomitterne i et af de bedste områder for både landevejs- og MTB-cykling.

I området er der mange gode stigninger, og der skulle være noget for enhver smag.

Vi tager afsted i uge 36, nærmere bestemt 1.9. – 8.9.2018.

Turen derned foregår i egne biler og vi regner med, at man finder ud at køre sammen, så bilerne bliver fyldt bedst muligt.

6 dage på cykel

•              I terræn der minder om det ved Gardasøen
  •              Masser af muligheder for at afprøve ukendte bjerge
  •              Passo Manghen, Rifugio Panerotta, Passo Borcola, Passo Vezzena, Passo Coe, Passo del Redebus, Passo Cingue Croci mfl.
  •              Mulighed for at prøve legendariske Passo Stelvio

•              Klubmedlemmer betaler 2.500 kr.
  •              Klubben støtter med ca. 500 kr. til opholdet og 1.500 kr. / medlem til dækning af transporten
  •              Ved fælleskørsel skal beløbet til dækning af transporten gå til den, der lægger bil til
  •              Ægtefæller betaler 3.000 kr. for opholdet og 1.500 kr. for transport eller sørger selv for transport

Hotellet

Vi skal bo på Hotel Aaritz i Levico Terme. Hotel Aaritz er et anneks til Sports og Wellness Hotel Cristallo og ligger ca. 100 m derfra.

Vi må benytte alle faciliteter på Hotel Cristallo herunder swimmingpool, boblebad, wellness-område med finsk sauna, bio sauna, infrarød kabine og meget mere.

Vi spiser på Hotel Cristallo.

Vi får hotel med halvpension lørdag til lørdag. Drikkevarer er for egen regning.

•               Stor morgenmadsbuffet
  •               4 retters menu om aftenen
  •               Eftermiddagssnack, når vi kommer hjem om eftermiddagen

Du har mulighed for at se den flotte præsentation af klubturen som blev fremvist ved sæsonafslutningen på følgende link: https://prezi.com/view/cgrnoKFGyr4MqYvbRCS4/